کل نماهای صفحه

۱۵ دی ۱۳۹۴

خامنه ای وشکست در سوریه یاادامه برشام - شیخ مسکین تبدیل به گورستان سپاه پاسداران شده است

 خامنه ای وشکست در سوریه یاادامه برشام - شیخ مسکین تبدیل به گورستان سپاه پاسداران شده است

"الشيخ مسكين" تتحول إلى مقبرة للحرس الثوري الإيراني

خبرها از شیخ مسکین اطراف درعا حکایت میکند که تعداد کشته شده های سپاه پاسداران در شیخ مسکین با شدت گرفتن جنگ وپیشروی رزمندگان سوری در 48ساعت گذ 8تن از افراد سپاه پاسداران کشته شدند که در میان انها افسران عالی رتبه بودند
روزنامه های رژیم همنوشتند که روزانه اجساد پاسداران با هواپیما به ایران ارسال میشود در دو هفته اخیر 16جسد به ایران برده شد که اگثرا افسران علی رتبه بودند
همچنین شبکه شام اعلام کرد که 7تن از اجاد سپاه پاسداران در مشهد تشیع شدند که در اطراف درعا بهلاکت رسیده بودند
أكد ناشطون في الشيخ مسكين بريف درعا، أن أعداد قتلى الإيرانيين تتزايد في المدينة مع اشتداد المعارك، وتمكن الثوار خلال 48 ساعة الماضية من قتل ثمانية عناصر من الحرس الثوري الإيراني بينهم ضابطين تم سحب جثتهما.

وقالت وسائل إعلام إيرانية إن جثث قتلى الحرس الثوري تصل بشكل يومي إلى المطارات الإيرانية، وكان لافتاً ارتفاع أعداد القتلى، وتم في الأسبوعين الأخيرين تشييع أكثر من 16 عنصراً بينهم قيادات من الحرس.

 وبحسب شبكة شام، ستقوم مدينة مشهد الخميس المقبل، بتشييع 7 قتلى من الحرس الثوري سقطوا خلال معارك مع الثوار بريف درعا.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر